storm

Jag överlevde att röra mig ute i klänning, men jag känner mig så fruktansvärt obekväm i det så här måste övas, dessutom kanske jag kan få till någon trend där det är tjusigt att vara vit som en sockerbit, eller iaf hellre det än att dra på sig hudcancer i onödan..

Ser ut som det tänker storma lite här snart och det tycker jag vore skönt, om det kom en skur så lite pollen och sådant la sig, är så mycket härligare luft efteråt.
Har varit hos Juttan idag igen och vi kommer rätt bra överrens, iaf idag när jag hade hårrollern med mig så jag slapp komma dit i svarta kläder och lämna med vita :) Hon lossar väldigt mycket men är man kelsjuk så är man och nu var vi ju det båda två och då blir det som det blir haha.

Ska göra lite tacos ikväll, och har köpt vattenmelon och choklad som jag kan tugga på när jag skriver lite på tentan sen, för snart måste jag sätta fart ordentligt.
Blev tvungen att be min mor leta fram kryckorna så de finns när jag kommer hem i helgen för om mitt knä fortsätter såhär så måste jag avlasta helt om jag ska kunna genomföra något av det vi planerat i london :/ Drar mig så mycket för att ringa doktorn också, vill att det är en överansträngning och att det går över om jag inte rör mig, jag är så dålig på att förklara smärta för läkare och det fina är ju att det är såndär som man inte vet om man ska skratta eller gråta, lyckligtvis valde jag det första imorse när jag halvvägs hem till agnetha fick tvärstopp i knät och inte kunde ta mig framåt :) nä men med lite ormsalva och jävlar anamma så ska det väl funka, annars blir det fina jobbarveckor haha, men man får ju vara glad för det lilla, har inte haft magont på länge och bortsett från migränen inatt så har jag inte haft det på säkert två veckor, det går framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0