uppdatering

Nu var det längesen jag skrev, har hunnit med en hel del så en snabb sammanfattning följer; London, underbart underbart som alltid, fantastiskt väder, god mat, roliga aktiviteter och bara härlig atmosfär! :) Stonehenge blev inställt igen så vi åkte till Towern och kollade på kronjuvelerna istället, helt ok det också för där har jag ju aldrig varit. När vi kom hem var planet en timme försenat och därför gick det inte så mycket resealternativ hem (jag skulle upp och jobba sju dan efter så..), vi tog oss till sala där papps hämtade oss, hade migrän och kräktes som en tok dan vi skulle till london och migrän när vi åkte hem men inget under själva resan så det tolkar jag som att jag borde vara bortrest lite oftare ;)

Har jobbat lite, varit på midsommarfirande i blötberget och idag var det fotoutställning i flogbergets gruva, mycket trevligt men kallt :)
Imorrn ska jag tvätta ikapp lite och sedan jobbar jag alla dagar utom to den här veckan, likaså nästa, fritid vad är det :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0