vågar knappt tro det

Öronvärken som strålat ut i käkarna är i princip väck, fortfarande knepigt när jag ska sova men det är så gudomligt skönt att kunna äta igen, vi skämtade om det mum och jag att det hade ju varit en bra bantningskur om man nu behövt det :)
Snart åker jag till London och jag längtar så jag håller på att bli tokig, problemet är att först är det redovisning imorgon och sen är det en veckas hemtenta som hägrar :( Vi är några som ska sitta i skolan och jobba iaf, annars kommer jag inte att få mycket gjort tror jag.

Har ganska nyligen tagit ut en tigerkaka ur ugnen, bakning är väl lite terapi när jag är stressad tror jag..ska dammsuga nu och sen är det dags att börja med maten för julia och cattis kommer hit på lunch. Kyckling med mögelostsås och pommes chateau blir det, låter inge gott men jäsikens vad trevligt det kan vara :)

Imorgon börjar också min tillsyn av Juttan (sötkatten) och det är ju bra för just nu saknar jag fjomp så mycket, men snart bor det lilla livet hos mig, så innan dess måste jag skaffa en miljon hårrollers för den katten kan minsann håra av sig ordentligt!

Back to business, ha en toppendag för det ska jag försöka ha :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack Hanna för att du bryr dig :)

Ja, det värsta är att inte veta Varför det gör så ont... För det är ju inte direkt normalt att ha så himlans ont... :/ men på måndag börjar jag utredas och hoppas på att dom hittar något då. :)

Krya på öronen!! Kramar!

2010-06-03 @ 13:02:46
URL: http://idajohannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0