blåbärsris

Gud vilket härligt väder det är idag! Har vädrat för fullt och haft vårjacka och joggingskor när jag gick och handlade, lyx, det blir så mycket enklare att gå utan alla tunga kläder och skor :)
Nu sitter jag och äter; ris, chicken nuggets, mango chutney och halva tallriken består faktiskt av sallad, tänk vad vårkänslorna kan åstadkomma.
Snart börjar tvättiden och sen ska jag städa lite mer och förhoppningsvis baka lite också
Säger som Ted: "Vilken härlig da, nanananana nana" :)

La ut balkongmattan idag, då är den 80 cm för kort, så jäkla typiskt :p
Ja just, har slängt tulpanerna så kvar blev blåbärsriset som har börjat få knoppar

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det va makaroner i som jag skulle provsmaka om dom va klara, och det fick jag väldigt snabbt reda på att dom va... satan va varma dom va!!!märket börjar precis gå bort...

åhh men på 2 veckor kan vi nästan inte misslyckas.. lr??? =)

kram

2010-03-21 @ 12:02:08
URL: http://majjja83.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha okej, men när kommer du hem då? om en vecka? ja jag har inget kort på båten just nu, den är i hagge, men kommer en så fort jag tar ett =) kram

2010-03-21 @ 12:38:35
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0