konsumtions

vanor och bruk av alkohol och droger är fokus i min hemtenta, jobbigt bara med typ 16 olika uppgifter i uppgiften, har räknat på att det kommer landa på ca 20-25 sidor eller något sånt när det ska vara klart, OM det blir klart. Samtidigt vill jag inte sitta och skriva hela helgen, det känns inte så kul, utan jag måste kämpa på idag och imorgon och på fre..vi får se hur det går.

Ska till sandra idag och få se hennes lägenhet, ser fram emot, så ska jag försöka hinna skaffa ett kort till kära kusin också som fyller på fre samt besöka jobbet och kramas lite :)
Igår åt jag något fruktansvärt mumsigt; potatissoppa med creme fraiche och paprikapulver och våfflor med grädde och färska jordgubbar till efterrätt. Nice!!

Lillskrutten är alldeles väldigt kelsjuk mest hela tiden och jag känner mig glad på något sätt, hoppas det håller i sig :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Aa verkligen, läskigt som bara den var det! Låter jobbigt med en så stor hemtenta.. kämpa på, jag tror på dig! :D

2010-04-01 @ 10:57:00
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0