mycket bra

det artar sig, helgen har varit så bra den kunde under rådande omständigheter :) Lillen och jag har myst, saknar tyngden av honom i knävecken när jag ska sova  haha. Hunnit träffa en hel del godingar, plockat iordning 5 flyttlådor, sett vasaloppet, ätit skräpmat och lyxmat (plankstek) och massa annat.
Sen kom jag hem och fick migrän, as usual, nu väntar föreläsningar i två dagar till, blir ett antal filmer och sen är det helg igen, har en massa att läsa. Ska tvätta på lö och sen kommer det andra flyttlasset så då ska jag väl laga lite mat också så de slipper svälta..

Sommaren kanske ordnar sig, eller så blir det käpprätt kaos; ska ev jobba första perioden (dock är jag i london som det ser ut de tre första dagarna, hoppas det går att ordna), sen ska lillen flytta med mig hit :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad bra att du skrev för jag har glömt lägga till din blogg på min lista, men nu ska den dit ;) Hur går det med plugget? Intressant med beroendelära?! Det känns helt underbart att bebis är fullgången och att den får komma när den vill, helst idag ;) haha! Hoppas du mår bra!! Kramar!

2010-03-10 @ 09:42:48
URL: http://tomisa.blogg.se/
Postat av: kristin

Haha jaa.. men det är ju saker jag inte kan skriva på bloggen om fel folk skulle läsa... men har med vissa personer att göra.. ska fixa brevet så att du förstår mer av allt :) kraam

2010-03-10 @ 20:31:07
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0