polly

Dagen har varit spännande, och stressig. Föreläsning om hur alkoholen påverkar hela världen, många tankeställare fick man sig iaf. I pausen fick vi fika, åh kladdmuffins med polly i, det var kört och nu är pollydemonerna i huvudet igång och bara vill ha mer :P
Efter föreläsningen skulle vi sätta ihop ett bildspel inför morgondagens redovisning men paniken spred sig tio minuter innan slutet då vi fick veta att betygen för hemtentan i pedagoggik hade kommit. Alla i gruppen fick C, grymt skönt! Som väntat tyckte hon att jag skulle haft med lite mer om genus och att jag kunde tjänat på att förklara mer ingående istället för att bara nämna flera olika faktorer, men skit samma för kursen är klar tjoho :)

Har ätit lasagne och hoppas klara mig några timmar till om inte längre innan kroppen brakar ihop, jag har verkligen inte tid med sånt nu så jag måste få må bra en stund..

Och det vore nice om det kunde sluta snöa, iaf till på to då mum kommer, vill ha vår nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0