spårar ur

igår rök nästan hela bullpåsen, jag mådde skit och tyckte jag förtjänade det, så sandra om du läser; precis vad vi pratade om, så länge höll det för min del och bakslaget var totalt haha :)

Jag har virkat två kvällar i rad, missbruksböckerna gör mig så illa till mods att jag virkar små lappar som kanske någon gång i framtiden kommer sys ihop och bilda något, vad lär ju visa sig, skevt blir det iaf :)
Längtar till helgen, för då har jag intalat mig att jag kommer få någon ordning på tillvaron..sen en vecka och sedan kommer min mor och så har jag någon form av påsklov utan ledighet men tänker åka hem.

Jag ser fram emot ännu mer vår, har dock insett att jag inte har några vårkläder, får försöka fixa men jag hatar att handla kläder och underkläder när jag ändå pendlar i vikt och inget passar nån längre stund. Imorgon ska jag mäta balkongen så vi vet hur mycket nät som måste införskaffas för att lilla herrn ska kunna bo här :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår att det är ett riktigt grubblar ämne :) Miranda förstår inte riktigt att hon ska bli storesyster, så det ska bli kul när bebis kommer så hon får träffa plutt och förstå mer :) Ska du vara på skogen i sommar?

Kramar

2010-03-11 @ 12:40:38
URL: http://tomisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0