torsdag

Idag fick jag sällskap till och från skolan, mycket trevligt sällskap till på köpet :) Mår fortfarande illa men nu är det värst på mornarna och jag anar en lindring, måtte det vara något magkatarraktigt.
Föreläsningen handlade om matmissbruk och vi fick se en film om anorexia/bulimi, riktigt jobbigt vill jag lova men lärorikt!
Ätit en munk har jag också, gott gott, känner mig dock riktigt duktig när det kommer till smågodis och choklad. :)
Imorrn är det föreläsning som vanligt, om nikotinberoende denna gång, ska bli intressant och sen är det välbehövlig helg då jag ska ta tag i lägenheten och all disk :p

Kommentarer
Postat av: julia

hej gull. förlåt att jag är dålig på att svara. ja jag åker hem den 27 el 28. typiskt att du inte är hemma. men jag kommer eventuellt hem igen i maj om jag inte har fullt upp med tentor. saknar dig! hoppas du har de bra. kram

2010-03-18 @ 20:22:51
Postat av: Kristin

Haha eller hur.. om det hade varit så väl.. men av någon konstig anledning ska vi klurafuxa ut vad kunskap är genom det där.. rooooooligt!

2010-03-19 @ 09:20:39
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0