2/5

Våren bara rinner förbi, jag skulle vilja kunna stanna tiden lite, iaf idag så jag hinner med allt jag tänkt.
Lördagen var trevlig, riktigt bra faktiskt, det regnade som fasen av och till på kvällen men agnetha köpte med sig panpizza och kom hit :) Jag fick jättefina tekoppar med fat och kärlekste i födelsedagspresent och sen var det premiär för henne på wii. Vi fick ta en liten paus med te och kladdkaka efter någon timme men jäklar vad roligt det var, jag kom i säng efter elva och alla som känner mig vet att det är bra jäkla sent :p

Sov hyfsat bra fast det är ovant att ha någon annan här och som tur är kan hon sova länge på mornarna så jag kunde gå upp vid sju och göra mina små sysslor i lugn och ro som jag brukar, jag gillar mornar faktiskt! :)
Åt croissinter till frukost, några med philadelphiaost och tomat och en med choklad, mycket gott det också. Sen har jag tvättat och skrivit lite på en uppgift om ätstörningar, och nu väntar hela dryga veckan tills jag lämnat in mitt arbete och kan slappna av, om jag hinner bli klar vill säga.

Helgen är planerad som följer; fre- stockholm och träffa mum och mostrar, åka hem till l-a på kvällen och ta hand om lillen som då är nyvaccinerad
lö- inget planerat än, grymt skönt!
sö- hem till gävle igen inför kursstarten på må morgon
Jag lever för nästa veckoslut med andra ord, och nu vill min träningsvärk (ja om man inte rört sig nämvärt på flera år så krävs det inte mycket för att man ska bli stel) att jag ska vila en stund, eller ta en omgång wii till :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0