åh :)

måste bara slänga in ett par ord känner jag. Igår var det lite tungt, att ha varit ledig och haft det bra i flera dagar gör väl att det känns jobbigt att gå tillbaka till vardagen igen, dessutom hade jag migrän inatt så det var väl ingen höjdare. MEN, har haft redovisning idag om marx och platon, gick helt ok och det är skönt att ha det gjort. Nu ska jag läsa lite inför föreläsningen imorgon och sen är det dags att ladda inför nästa uppgift, vi ska argumentera för en tes (valfri ex. att prostitution borde vara lagligt) som vi kanske är emot och övertyga resten om att vi har rätt. Det seminariet är på fre och jag tror att det kan bli sjukt kul faktiskt :D

Och så skiner solen, det är hyfsat varmt, dvs jag har inte använt fingervantarna på tre dagar (den ni :P) och trots att min kropp motsvarar en ledbruten gammal kråka så känns det ändå som att den här veckan kan bli riktigt bra, jag ska tom ta tag i disken ^^

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej!



Oj 11 juni, vi slutar redan den 1 juni. Men tiden går fort ska du se ;)

Lycka till på hemtentan!

kram

2010-05-19 @ 10:20:19
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0