äntligen helg :)

så var dagens seminarium avklarat, vi drev vår tes att man inte ska förbjuda kvinnor att bära burka och sjal i sverige. Mycket intressant och roliga diskussioner, fast jag önskar ibland att man fått någon mer syl i vädret än det blev, får jobba på att ta för mig lite mer men det är svårt när vi har så sjukt välallmänbildade personer i klassen :)

Helg som sagt och idag tänker jag inte göra många knop extra, ska läsa lite i eftermiddag men nu har jag huvudvärk och tänker slöa en del :) Imorrn ska jag träffa agnetha och gå igenom vad jag ska göra hos dem när jag är kattvakt om någon vecka, sen blir det till att läsa, städa och diska, men som sagt inte idag :)


Funderar förresten på att skaffa en annan blogg, vill starta om och lägga en massa gammal skit bakom mig, saker är som dom är och blir inte bättre för att jag tar åt mig eller funderar över hur man kunnat göra annorlunda. Jag vill bli bättre på att leva i nuet och jag vill inte behöva hålla delar av mitt liv utanför bloggen (mer än det som är riktigt privat såklart)  för att jag är orolig över vilka som kan hitta på min blogg och sin vana trogen misstolka allt jag skriver och måla fan på väggen. Så funderar på en nystart och det blir nog lagom till sommaren eller efter :p Vill man ha adressen kan man väl fråga mig för jag lägger nog inte ut den, men kanhända jag säger till när den är gjord haha, och vem vet, kanske tom tar tag i att lära mig lägga upp bilder och allt, under kan ske.
Fan blev ett helt inlägg bara om detta...

Ha en underbar helg, det ska jag försöka ha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en bra idé att starta en ny! Som du säger, lägga allt bakom sig.. är ju rätt skönt om det går :) Oh ja! Absolut, låter som en riktigt underbar idé, kan göra ett byte, du skriver min tenta i PA 2 och jag gör din hemtenta! AWESOME! :D Men du, vi måste se till att ses sen! Jag ho9ppas jag kommer ha råd nu i sommar, men är rätt pank, eller kommer åtminstone vara det.. men får HÖRAS!!!! :D ha det bäst! Du är underbar, hoppas du vet det! Massa kramar :)

2010-05-21 @ 13:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0