dagen före

Är äntligen klar med mina tre individuella uppgifter som ska vara inne imorgon kl 15. Tvungen att lämna in idag eftersom jag åker till sthlm imorrn så nu är det bara att hoppas att jag blir godkänd. Ska tvätta håret och sedan bege mig mot skolan för att skriva ut mina arbeten. Sedan har jag massor att göra, bla:
*Handla matsäck till imorrn, sitta x antal timmar på en buss utan frukost är inget jag skulle uppskatta
*diska, dammsuga,tömma sopor och se till att det är fint hemma, inge kul att börja ny vecka annars
*Tvätta (har väl bokat in dummaste tiden, 15-19)
*tågstationen (och leta rätt på busshållplatsen tills imorrn), Polisstationen (för att höra om min nyckel hittat hem)
OSV, listan kan göras lång! Prio ett är iaf att tvätta håret så jag törs visa mig ute, nu jäklar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0