långhelgen som varit

har varit ledig i flera dagar, eller ledig, allt är relativt..
Det har varit trökväder tors,fre och är idag men igår jäklar var det sol och värme utan dess like. Gick till boulognerskogen vid niotiden, traskade runt tills kaféet öppnade, kl 11. Åt pannkakor med sylt, grädde och hallon, drack te och bara hade det underbart. Sen en promenad ner till stan, det var SM i trädklättring så kollade lite och sen blev det en liten kort sväng i gallerian nian. För inne på clas ohlson inser jag att jag inte har mitt kortfodral i väskan, och jag var stensäker på att jag hade det i boulognerskogen! Panik utan motsvarighet vill jag lova, tillbaka till kafeet, inget där, polisstationen stängd, halvsprang hem för att kunna spärra kortet, solen stekte och fanns typ ingen skugga eftersom det var mitt på dagen.
Väl hemma känner jag igenom mina andra jackor och där ligger det i en ficka!!! Blev en kall dusch på det och sen var jag tvungen att vila lite för mitt psyke hade fått sig en rejäl prövning där...

Blev ännu en vända till skogen på kvällen, riktigt skönt väder och många som var ute, behöver jag ens nämna att jag somnade en kvart in på rosa pantern, typ innan halv tio med andra ord :p
Kroppen värker lite lagom, är väl inte van att röra så mycket på sig :p men nu om några timmar ska jag möta upp några ur min grupp och gå igenom redovisningen vi ska ha imorgon. ha det fint alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0