lördagsmys

jag hann allt på min lista förutom disken, den struntade jag i och får helt enkelt ta det i veckan, ibland orkar jag bara inte. Var jättetrevlig i sthlm fast fy farao vad mycket folk! Mina mostrar mötte mig vid bussen och sen var det bara att invänta mamma, eftersom det var finlandsdagar hann vi se både någon blå figur och mumin med lilla my :p

Åt kyckling på Jensen´s Bøfhus, gott som vanligt men det är så hög musik på allt prat så det blir jobbigt. Tog en migräntablett (första gången jag provar i tablettform), vi letade på butiken där vi skulle köpa biljetter inför englandsresan men den hade visst stängt, typiskt. Tog oss till kristallrummet, mycket att se och jag fick en lyckogrodasom ska sitta innanför dörren. Sedan saluhallarna och kika på allt gott :) Efter det åkte min ena moster hem och vi andra fortsatte till Chaikhana där jag drack te och åt underbara scones!

Vi gick tillbaka till centralen för jag skulle åka bussen hem till l-a och vara kattvakt och mum är kvar i sthlm. På bussen trodde jag att jag skulle svimma av smärta, hela jävla ansiktet värkte så jag blev tokig, käkar och bihålor gjorde så jäkla ont!! Idag är jag inte heller helt bra så vi får se vart det bär hän..

Idag har jag varit hos pappa en sväng och finjusterat hans klippning av håret, sen skulle jag till min kusin men kroppen säger nej så jag stannar hemma istället. Får finfrämmande och ska steka fläskfilé, ha chips och dip samt se på sommaren med göran :)

Imorgon är det hem till gävle igen, helgerna går så fort (!), får se om jag tar mig till kusin innan, och tur att jag inte har en massa packning. NU ska jag pussa lite på min fyrbenta själsfrände och kanske tom sätta fart med maten ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0