sool

så underbart härligt väder, nästan för varmt för jag höll på att svettas bort när jag skulle cykla till sätra :) Och då hade jag tunna leggings, linne och en tröja över, dvs sjukt lite kläder för att vara mig haha. Har inte riktigt lärt mig att man får gå lättklädd när det är varmt, känns så knasigt men jag får öva helt enkelt!

Fick så god paj hemma hos agnetha, sötkatten och hunden var så mysiga, och jag och damen ska nog komma bra överrens när jag är kattvakt så det blir fint.
Cyklade ner på stan och kollade designutställning som agnethas syster deltog i, riktigt duktiga en del måste jag säga! Sedan blev det boulognersparken för lite gräsmattehäng och lite sol. Klarar ju inte så mycket sol i taget så att sola är det ju aldrig tal om för min del, däremot börjar jag bli lite sugen på att bada, hoppas någon vill bada med mig i sommar för de flesta är så trökiga när det kommer till sånt ju :/ men men, blev inte så mycket städande idag heller men det är väl det vi har söndagar till :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0