transpersoner

sitter och skriver lite gällande en rapport som fhi (folkhälsoinstitutet) gjort som gäller transpersoners psykiska hälsa och välmående. Det är min del i morgondagens redovisning så hoppas det går fint och att jag inte slår knut på tungan när jag ska säga massa knepiga ord :)

Veckorna går fort nu och jag har haft grym huvudvärk och är så sjukt skoltrött just nu så jag gör allt lite mindre än halvdant, kommer kännas fint om en vecka när vi får hemtentan utlämnad :/

Ska hem imorrn också, men det spelade visst ingen större roll när jag kom hem (tyckte någon) så då kan jag lika gärna ta god tid på mig och umgås lite med  klassen och mysa innan på kvällen.
På fre är planen att jag ska förbi jobbet en sväng, sedan förhoppningsvis skogspromenad med sandra, så skönt att vara ute i naturen där dom inte klipper gräsmattor men får se hur det går med allergin. Har en miljon saker jag borde göra men jag orkar som sagt inte, usch vad trökig jag är och hoppas verkligen att det går över snart.

Kristin, jag såg att du läst järnet inför din tenta, skulle aldrig orka lägga ner så mycket innan slutet nu, är imponerad ska du veta! Sjävl har jag både stensmo och säljö att gotta mig i under helgen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0