domedagen

idag är det dags för det satans cykeltestet, och jag kan säkert fixa puls och allt det där men just om hon frågar på analysen är jag så jäkla körd så det finns inte. Fick iaf hjälp av cattis igår kväll, sötfia som jämt ställer upp!

Massage"provet" gick vägen iaf så nu är det hem och testa på alla stackare i min närhet, en hemtenta har vi också fått och jag tycker det ska bli ganska roligt. Om två månader ska det vara inlämnat och sen får man diplomet om allt går vägen. :)

Förutom cykeltest är det grupparbete idag, får se hur det går, sedan har jag tvättid bokad men är rädd att jag missar den och då har jag inte mycket kläder kvar till kommande vecka sen :/
Lär försöka skriva lite på individuella uppgiften också samt förbereda morgondagens redovisning, för imorrn kväll åker jag till l-a då jag har frisörtid på fre morgon :)

Inte för att jag är sådär värst troende men om det finns högre makter eller skyddsänglar och sånt, hjälp mig då klara det praktiska momentet, för det teoretiska är skit samma känns det som, men jag vill inte göra om det praktiska!! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0