piroger

Oj vilken underbar helg jag haft fast så fullspäckat så jag är helt slut :)!
Fredagskvällen innebar mat på coco thai, fy sjutton så gott och trevligt, fler gånger blir det! och sen några knasiga finska filmer där man dresserar tomtar och sedan avlivar dem, sjukt men lite kul faktiskt
Lördagen var massage x2 och sedan var vi på halloweenparty på kvällen, läskigt men så underbart att äntligen få träffa sandra igen. Det finns vissa människor som verkligen lyser upp mitt liv och du är en av dem det ska du veta! Blev iaf riktigt sugen på att skaffa hem färgade linser så nu får vi se hur det går med det :)
En till halloweenfest hann vi med, och tio minuter på selmas, innan jag nästan somnade stående, är ju då fortfarande inte van vid sena kvällar..eh..

Söndag blev det massage igen och sedan packades allt ihop och jag hetsade till tåget, hem till mum och fjomp, skriva skolarbetet som jag försummat å det grövsta. Sov oroligt inatt men är ju inte konstigt när man vant sig med att ha någon bredvid.. jaja vi gick till skolan imorse så jag fick lämna in arbetet, sedan blev det stan för lite handling av kattfoder och en massa ingredisenser för vi har gjort piroger idag, med tre olika fyllningar; lax & ris, köttfärs & bönor samt skinka och ost. Har inte hunnit smaka än men ska ha med till skolan imorrn då det är heldag så det lär ju visa sig :)

Mum blev dålig i magen så hon missade första tåget, hade kramper och jag var orolig att vi skulle behöva åka in till sjukhuset men det gick vägen och hon åkte nu vid halv sju..
Tog en långdusch och nu har jag myst ner mig i soffan med kamomillte och ska bara vara någon timme, så det så.


Kommentarer
Postat av: kristin

Låter som en riktigt busy helg! :)

Haha eller hur, utforskar man så lär man sig, kan inte bli mer simpelt än så! :)

2010-11-10 @ 12:24:12
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0