snabb update

Har gått massagekurs nu heldagar lö och sö, fick huvudvärk/migrän i lördags, hem och sov en stund och sen kom fintjejerna hit och vi åt thaimat och pratade, underbart!
Söndagen, så kul med kursen fast jag känner att jag inte har koll, tio gånger sämre i huvudet och vår lärare lyckades trycka till illamåendeknuten i nacken så hem och kräkas hela kvällen..var riktigt länge sen jag mådde så fruktansvärt dåligt! Nu har jag på två timmar fått i mig en kopp te som jag fått behålla så nu lär jag försöka utöka om jag ska överleva ett massagepass ikväll också..
Jag lever för to kväll då jag förhoppningsvis är hemma och kan njuta lite :)

Hoppas alla får en bra dag och att det går bra för alla som ska göra det trökiga cykelprovet idag, ni får lära mig efteråt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0