stressat

klarade förra kursen tack och lov men får vänta på betyg då det ska slås ihop med kursen innan. Just nu är det ju uppsatsskrivning så jag ska läsa igenom lite mer nu ikväll..blir långa dagar men som tur är har jag finbesök nå fruktansvärt ända till på to då vi åker hem, ska ju på sittning på fre.
Har kommit fruktansvärt mycket snö och kylan har också kommit, nu behöver det inte snöa nå mer innan jul men det får inte smälta bort heller, det är så lagom och fint. Har förresten sett flera kaniner på sistone, udda.

Helgen gick fort som vanligt, igår hade vi besök av cattis och bodo på kvällen och fjomp var feg som vanligt men bodo upptäckte hur roligt det är med laserpekaren ;)
Imorrn blir det förhoppningsvis en vända på stan och sen lär jag städa lite inför helgen då mum ska bo här. Ha det fint alla, för det har jag :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Mm jag vet.. hatar det verkligen! Men du vet ju hur det är så att säga!

Ååh tack! Vad glad jag blir! Är grymt nöjd faktiskt! :)

2010-11-30 @ 22:32:18
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0