them cookies

det blev hallonkakor,såna där gafflade med kanel/socker samt likadana med kardemumma/socker.Syns verkligen att det är hemmagjorda varianter men faktiskt första gången jag provar så.. Skulle bli ca 50 småkakor men jag fick då upp mot 60-70 st.. så nu ligger dem i frysen, har inte ens smakat alla tre sorter men tycker det är kul att baka nu igen och ser fram emot lite julgodispyssel som jag hoppas blir av snart :)

Sitter och ska läsa på lite om hur enkäter konstrueras  och sedan vid kvart över tio ska jag knalla iväg till skolan. Är fullt upp med skolan  veckan men sedan är tanken att jag ska försöka åka hem och massera lite igen

Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: kristin

Ååh vad glad jag blev! Du är underbar, bara så du vet! Tack så mycket! och kan säga att jag är oerhört glad att jag faktiskt gjorde det, fick en att inse oerhört mycket! :)

Det är klart, men man skriver ju kanske inte riktigt helt och hållet ut alla känslor direkt.. :P

Klart vi måste.. får se hur min ekonomi ser ut när jag kommer hem, men efter nyår någon gång, beroende på hur och vart jag kommer in i skolan.. så kan vi ju ta en kik på det!!! :D



Hoppas du sparar några kakor till mig, låter hur gott som helst!! :) kram

2010-11-16 @ 12:00:37
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0