torsdagsångest

Kvällen igår var trevlig, fjomp och bodo var väldigt nyfikna på varandra men fjomp beslöt sig för att det var säkrast att fega ur och ligga ocd trycka på sängen hela kvällen istället, han är så modig min kattrackare ;) Bodo (världens snällaste hund för den som undrar) och jag hade mysigt och han nafsade mig i armbågen och nös mig i ansiktet, det ni :)

Börjar inte förrän ett idag så jag ska plugga lite innan hade jag tänkt..men är deppig idag.. Cattis och jag pratade en hel del igår, så underbart att det finns så fina människor i min närhet! men stackarn fick väl höra halva min livshistoria (problemet när man ska berätta en sak är ju att allt hänger ihop och mitt liv har ju varit lite komplicerat minst sagt emellanåt), men det var bra för mig för då fick jag lite perspektiv på det hela.
Mycket jag är nöjd med och gillar i mitt liv men en hel del som jag inte är nöjd med och då gäller det att fixa till det också, så får klura lite mer på hur..

Ikväll kommer agnetha hit, vi ska laga mat och uppdatera vad som hänt sen sist, och imorgon går jag bara i skolan till tolv, sen har jag helg, skönt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

själklart är det inte dig jag skrivit något om =)

vore super kul att ses då, ser jag fram emot, =)

kram

2010-11-12 @ 11:18:15
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0