tvättstorm

jag har tvättid, men det är typ minihagelstorm ute så inge vidare skoj att gå till skolan om någon timme tyvärr, men man kan ju inte få allt som bekant.

Igår var agnetha här på kvällen, vi fikade päron i ugn med after eight, mycket nice och fjomp var lycklig över uppmärksamheten. Idag är det heldag i skolan igen och handledning på det..och jag tror jag håller på att bli förkyld så antagligen är det hela immunsystemet som rasar på en gång, motar iaf med propolis och håller tummarna

Kommentarer
Postat av: kristin

Tack! Det ska jag allt ha! Blev sjukt avundsjuk på päron och after eight, hur underbart gott som helst ju!!! :)



Jaa jag hörde det.. är enormt glad att jag är borta från sverige för tillfället... här har man inte sett snö än åtminstone (fast hörde ryktas om ngt i helgen)



kram

2010-11-25 @ 12:50:50
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0