bildspel

gånger typ 11 har vi haft redovisning av idag, alla sa i princip samma sak som väntat, upplägget är helt knasigt men nu är det klart iaf. Kände mig konstig(are än vanligt) imorse när jag vaknade och under redovisningens första halva inser jag att jag bara ser ordentligt på vänster öga, brukar inte få sådana klara tecken på migrän, ,brukar mer vara tryck bakom ögonen och så men ja då var det bara att ta en liten tablett och hoppas på att magen klarar sig.
Kunde ju sitta still den där halvtimmen då kroppen är helt knas så det var skönt men skakade hela vår redovisning så jag visste inte hur jag skulle stå :)

Hem och sov lite, sen igång med tvätten och nu har jag varit och handlat, Notera: Det var kundkväll på hemköp men jag överlevde! :)  Borde göra en massa men tänker hämta upp tvätten nu och sen får vi se vad jag orkar.
ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0