fre

är alldeles dagvill och nu har jag inte haft internet på några dagar så då blir det ännu värre :)
Har hänt ruskigt mycket på senaste, både bra och mindre bra saker men nu hoppas jag att jag hunnit landa lite iaf.

Fick uppge min ålder igår för att köpa en trisslott, det var intressant, jag har fått toan lagad (fast de hade sönder spolknappen så de skulle komma tillbaka, jag är så glad men rädd på samma gång och det är så mycket nu så jag vet egentligen inte vart jag ska ta vägen

Ser fram emot sittningen i dec, har säkert redan sagt det..i helgen blir det förhoppningsvis till att träffa agnetha en sväng, tvätta lite, och en massa läsande måste jag hinna med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0