intensivhelg

har varit en väldigt intensiv helg, skyndade mig till l-a i fredags em, hann träffa mum en snabbis (och har fått en så fin vinterjacka och massa behövliga grejer). På lördagen var vi och handlade, sen var hela familjen bjudna till mum på födelsedagsmiddag (asgott som vanligt och åt alldeles för mycket) och tårta. Sedan blev det en liten snabbdejt med Baena, och innan hon dök upp hann jag med att kramas lite med Caroline (när hjärtat lugnat sig efter att ha utsatts för våldsamma tutandet som går i släkten :p ) Blev en ganska tidig kväll för magen och kroppen i allmänhet vill inte riktigt som jag.
Upp nu imorse och tog en morgonpromenad (skönt), sedan lite frukost och sen var det i princip dags att packa för att åka hem igen..

Nu sitter jag i soffan efter att ha ätit mig proppmätt på min första egengjorda currygryta, lillen sover i mitt knä och jag lär försöka duscha innan jag somnar, imorrn är det igång igen

Kommentarer
Postat av: kristin

Aa eller hur!! Jag vill bara ha helg hela tiden.. och helgerna går dessutom skitsnabbt! Konstigt det där får jag säga! Haha

Usch, låter jobbigt! Mycket i skolan nu eller? :)

Oh ja.. ibland är hon lite för klåfingrig som sagt.. men men.. vet ju de som har det värre, så ska ju inte klaga!:P

Vill också äta god mat.. saknar den svenska som in i ibland!!!

2010-10-26 @ 10:30:52
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: kristin

aah se där ja! Jaaa eller så har du lärt dig att du nöstan kan klara vad som helst!! man kan se det ur två synvinklar ;) Men du får lycka till med alla kurser och massageutbildningen.. låter som en riktigt spännande grej!! :)

2010-10-26 @ 21:41:31
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0