klarhet

fick en massa klarhet gällande kommande skola iaf, kommer välja pedagogik som inriktning, ja må tycka det är ett jäkla flumämne men där kan man fokusera mer på individen och varför vi tänker och handlar som vi gör, vad som påverkar. Kommer ju även att läsa folkhälsovetenskap och då tror jag redan att jag bestämt mig för kostvanor och näringslära ur ett hälsoperspektiv, kanske får jag användning för kursen om ätstörningar jag läser nu :) Har iaf sovit på saken och det känns som ett bra beslut trots att flera kompisar nog väljer folkhälsovetenskap.men men man kan inte få allt och vi går ju här för vår egen skull.

fick just ett samtal av pappa, han är i falun och får lymfmassage hela veckan, och klättrar väl på väggarna så han funderade på att komma hit på en fika imorrn, :)

Heldag i skolan imorgon, och jag har suttit och läst en massa i ätstörningskursen idag och panikat, upptäckte precis att vi har to på oss också, jag trodde sista var imorrn, skööönt :)

Gjort pannkakor, så enkelt och så gott egentligen. Hela lägenheten ser ut som fan men min tanke är att städa, sen :)

Kommentarer
Postat av: Plutten

Behöver du någon att intervjua när det handlar om ätstörningar, då kan du ta mej! Jag har gjort lite småbehandlingar för det o så....har haft både bullimi o anorexi ett tag:( men nu är jag friskförklarad iaf!:)



Svar; Tack för tipset! Jag ska ju få påbörja en riktigt utredning imorn om vad det egentligen är. Nu trodde dom plötsligt att det faktiskt KAN vara en elakartad tarmsjukdom. Dom är lite konstiga läkarna i Gävle må jag säga. Ska lbi skönt att få klarhet i vad det är iaf.



Jag ska kika in sajten åtminstone!



Stora varma kramar

2010-10-05 @ 19:16:59
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0