knas

idag är det inte mycket som gått åt rätt håll vill jag lova, först var jag trött nå fruktansvärt och det var en kamp att ta sig till skolan, sedan blir vi utslängda mitt i föreläsningen pga dubbelbokning och till på köpet höll jag på att somna på slutet av föreläsningen. Vi gick och åt och sedan var det dags för gruparbete, jag gillar min grupp men ibland (speciellt nu när jag var trött) blir det bara ett enda kackel och jag hör inte vad någon säger...
Skulle handla gurka till lillpojken och hämta ett paket på hemvägen men upptäcker väl att jag glömt leg och pengar i andra jackan, orka!
Hade migrän så det fick vara, köpte en gurka, åkte hem och la mig, det får vänta..
Nu ska jag läsa de andras texter inför seminariet imorrn, vill bara ha det klart så jag kan cykla hem, fixa iordning och åka hem sen.. Kommer ha fullt upp hela helgen också och sen kommer helvetesveckan, eller ja den är 1 ½ v och sen kan jag förhoppningsvis slappna av lite till och fokusera på massagen..

Nu ska jag mysa med fjomp och skjuta upp texterna lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0