1 sept.

Månaderna går fort, igår konstaterade jag och en kurskamrat att snart är våra kalendrar slut och då är det jul, och massa har vi att göra innan..men roligt mitt i allt också.
Mindre roligt är min förbannade kropp, har mått knas i flera dagar och vet ju att det kommer med stress och när allt drar igång men magen vill liksom inte gilla läget så idag har vi kört heldag med illamående, igår var det bara halvdag. Är jobbigt att inte kunna äta vad och när jag vill, och sen läser jag symptomen på kronisk stress och ja vi kan ju konstatera att de alla passsar in på mig. Så vad göra, vet ju en del av "stressorerna" men vet helt ärligt inte vad jag ska göra åt dem, och om det är bättre att bara ge upp vissa grejer och se om man klarar sig ändå eller om man ska försöka kämpa sig igenom skiten...hjärnan går på högvarv iaf vill jag lova och det gäller att inte känna efter allt för mycket.

TUR att jag har lille skrutt här hemma som myser och busar och är allmänt galen, vad vore mitt liv utan kattrackarn! :) Och nu har det börjat komma värme i elementen så nu är vi lyckliga båda två i vår tjockfilt i soffan haha.

Och min mamma måste vara typ bäst i världen fast hon driver mig till vansinne av och till, men vi kan prata om i princip allt ;)

Kommentarer
Postat av: kristin

Aa verkligen.. men det är lite det som är grejen, för om jag bestämmer mig för en sak är det inte säkert jag kan komma och hälsa på.. men jag hör av mig ang det också :)

2010-09-02 @ 09:05:55
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: kristin

hehe aa det löser sig! Och jag säger det när jag bestämt mig! :)

2010-09-02 @ 19:48:48
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0