astma?

funderar om jag skulle behöva astmamedicin igen (många år sen sist) för den här förkylningen är svår när den sitter "i lungorna", får svårt att andas och kvällarna är nästan värst..sen kan jag inte bara ligga hemma och vila heller för jag har skolarbete mellan nio och ca fyra varje dag, och jag vill inte att resten av gruppen ska få slita extra hårt bara för jag är ett vrak :p

Men därför jag inte skrivit på länge, haft en underbar helg som sagt men kroppen strejkar på mer än ett sätt.
Är anmäld till massagekursen i slutet på oktober iaf, känns bra och lite nervöst, kommer ju inte ihåg så mycket av biologikursen direkt :)

Ska försöka få till lite läsning medans nässprayen är aktiv och tillåter andning på normalt vis :) ha det fint alla

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hanna!!!!!! Har du blogg!?!?!?! Din råtta:)

2010-09-15 @ 07:53:49
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0