dan innan dopparedan

eller rättare sagt kvällen innan tenta.
Jag har huvudvärk, mår illa och magen bara jäklas just nu, orkar inte ens läsa på till tentan (vilken jag suttit inför hela dagen i skolan) så ska ögna imorrn bitti eller innan jag lägger mig för jag orkar inte. har inte ens vett att vara nervös, vill bara ha det gjort och det går som det går..

Visualiserar hur jag imorrn vid elva knallar ut från tentasalen och kan slappna av lite, hem och städa/fixa iordning lite, läsa om ätstörningar (och klura ut vad sjutton jag ska skriva om det) och bara njuta och hinna mysa ordentligt med fjomp. Tanken är också att om magen ger med sig så ska jag göra mjölkstuvade makaroner och steka falukorv också, och jag är grymt sugen så det gäller att kroppen hakar på, annars jäklar ;)

Just nu funderar jag på om jag inte ska ta mig en varm dusch, tvätta håret och smörja nacke/axlar med ormsalva (är stel idag så inget mot hur jag kommer vara imorrn). Sen leka lite med lillen och kanske ta tidig kväll..vore bra skönt!
Är iaf glad att det är fm-tenta, 9-13, för kvällar tycker inte jag är så roligt.

Och HPA- axeln kan slänga sig i väggen om jag glömmer av det imorrn, och alla jäkla nervsystem kan trassla ihop sig för dem har jag ingen koll på ens innan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0