igång igen

helgen var jättebra, irrade lite i sthlm men hittade rätt till slut, var in och åt på Lingon i uppsala, riktigt gott och vi lyckades dela på en liten efterrätt också jag och mor för ovanligthetens skull :p
Hem och myste, sedan blev det ett besök hem till underbaraste Sandra och Julia, fick veta en massa hemlisar som jag inte har berättat (hoppas hon minns hur pålitlig jag är när hon blir stor :) )

Idag har veckan startat, med rekordfart, tentaplugg i skolan mest hela dagen, sen tvätt (fyra maskiner, det ni!) och nu är det lite läsandes som måste hinnas med innan jag somnar. Imorrn är det samma visa (förutom tvätten) och då följer cattis med mig hem efteråt och vi ska kolla film inför en uppgift i ätstörningskursen, ska bli trevligt och fjomp blir nog också rätt glad om jag känner honom rätt :) Han som förövrigt lyckats med en kastspya från klätterställningen idag, helt lovely

Åt förresten jättegott idag, delade en tre små rätter samt kyckling och nudlar med tjejerna, underbart avbrott i pluggandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0