luddfilter

idag är det fredag vilket innebär en massa; tvättstuga nu på morgonen, agnetha kommer hit, en massa städning att göra, mum kommer ikväll

Överlevde redovisningen igår, men är så typiskt att man stakar sig oc blir tomatröd i ansiktet varje gång. När jag skulle cykla hem från skolan hände nåt konstigt, precis när jag låst upp min cykel så exploderar däcket på cykeln bredvid (fast ingen var i närheten av den cykeln mer än mig), JÄKLAR vilken smäll, lock för örat fick jag. Sen Ösregnade det på vägen hem så det gick att vrida ur kläder och hår när jag väl kom hem, skönt att det var helg då.

Kom ner i tvättstugan imorse, en massa tvätt kvar i torktumlaren men precis när jag ska köra igång mina maskiner så kommer det ner en man och ber om ursäkt och börjar samla ihop sin tvätt, jag går och ber honom stänga sedan när han är klar. Kommer ner igen och visst fan är det jag som får göra rent torktumlarens filter som vanligt!Vet att det låter löjligt att klaga men jag tvättar en gång i veckan och jag kan räkna antalet gånger då jag sluppit göra rent efter andra på min ena hand! ska det vara så svårt att torka ur filtret, speciellt när det sitter en skylt som uppmanar till det?! Åh nä nu har jag fått avreagera mig, så om man skulle ta tag i disken kanske :p

Imorrn ska jag förhoppningsvis till valbo, håll en tumme att jag hittar vinterskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0