mammahelg

mum är här, igår var vi på bondens marknad (och ja det blev en hel del inhandlat, mamma blir så glad när det är produkter från helsingland) och sedan var det någon matspecial på drottninggatan med alla godsaker som fanns. Köpte italienska bakverk, mycket trevligt vill jag lova!
Gjorde piroger för första gången i mitt liv igår, helt ok men ska göra mycket mindre nästa gång..

Idag är det valbo som gäller, och sedan lär jag plugga lite ikväll om jag ska kunna bidra till diskussionen på må :)
Håll en tumme att jag hittar massa välbehövliga saker i valbo!

Kommentarer
Postat av: kristin

vad härligt med en mammahelg :)

Haha aa OM! Men det lär gå över.. i annat fall får jag stå ut i tre månader, bättre det än att sitta hemma och inte göra ett skit ;) tack för stödet! Du är bäst! :)

2010-09-23 @ 16:27:32
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0