råtta

är tydligen vad jag är nu ;) tur jag har en katt som gillar att jaga då :)

Just ju känns det lite bättre med förkylningen, har ju typ blivit värre i flera dagar men inte idag så nu hoppas jag det vänder. Har precis ätit skogaholmslimpa (har ju så svårt för bröd men fick blodad tand efter en macka i skolan med skivad gurka) så nu ska jag försöka göra och äta imorgon också.

Heldag i skolan som vanligt idag och imorrn är det redovisningen som jag fruktat, å fan jag gillar det inte och har lite svårt att vända det till att se det som en positiv utmaning..men kommer kännas bra när det är gjort, och då är det typ helg! :)

Längtar efter älskling men bara en vecka kvar och jag kommer ha fullt upp ända tills jag åker hem så det är ju ingen fara..Får busa med lillen så länge :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Tack så jättemycket för ditt stöd, du är bäst! Känns väldigt bra än så länge i alla fall.. så vi får helt enkelt se sedan! Och jag tror på dig, du kommer klara redovisningen galant! ha det bäst! Massa kramar

2010-09-16 @ 13:55:34
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: kristin

Vad härligt, jag visste det! :)

2010-09-17 @ 08:12:58
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0