snurr

känner verkligen att jag har noll koll för tillfället, dessutom ska vi ev spela lite teater i skolan och jag ogillar sånt skarpt, tur att jag har en bra grupp som får hjälpa mig att överleva. Har ingen koll på litteraturen i nån av kurserna heller och vill göra klart så mycket som möjligt så jag kan vara ledig i helgen men vi får se..
Klängig som sjutton är jag också och blödig värre, kan verkligen börja gråta till filmer/serier eller för mig sjäkv rätt upp och ner, vrak javisst :)

Igår var agnetha hit och vi hade trevligt som vanligt (blev t.o.m. en powernap i soffan haha) och imorrn kommer cattis förbi en sväng, vi ska gå igenom en kurs och sedan förhoppningsvis även förtidsrösta så vi har det ur världen..

Nähä om man ska läsa lite om genus när det kommer till stress, huruvida kvinnor och män hanterar och påverkas olika eller inte, as if i did not know :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0