brasa

Igår kom min lilla skrutt äntligen hem! Och jag och mamma köpte hem american pan pizza, mycket gott vill jag lova. Idag har vi varit på stan och fixat en massa, gjort underbar mat och fikat. Även hunnit med en powernap och varit ute och kikat på majbrasan här i området, en fin och liten brasa :)
Vi har sett en gammal goding, Bernad och Bianca i Australien, :)
Imorgon blir det en sväng till Hemlingby för att köpa ännu mer cykelslang, fått hjälp att bära upp cykeln så den står på min balkong nu så förhoppningsvis blir det lite ordning i veckan (men nej här tar vi inte ut något i förskott för det är fasen bara strul med cykeln).. Nu ska jag pussa på min lilleman och sedan är det snart dags för sängen känner jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0