bristning

fick ju någon bristning i muskeln vid hö skuldra när jag var hemma, och jag antar att det är därför det känns som daglig nackspärr på höger sida, inatt var ingen höjdare att försöka sova och det känns inte som att det blir bättre om jag smörjer eller masserar heller... Igår var som sagt ingen höjdare på dagen men kvällen artade upp sig och fina Cattis kom hit på fika, med sig hade hon massa fina cupcakes! Jag fick ett jättegott te och en bok om muffinsar, kunde ju inte bli bättre, tack sötnöt!

Vi gjorde vår enkät och pratade massa, så lika vi är trots allt, det behövde jag verkligen :)
Nu håller jag på i tvättstugan och sedan lär jag försöka dra mig till skolan  och lämna tillbaka en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0