ett steg framåt, två bakåt

den där jäkla cykeln vill inte att jag ska må bra, nu är det framdäcket, ska försöka köpa ny slang på fre i falun, jäkla skit :( huvudsaken jag kan cykla till och från skolan imorrn bara för jag har heldag och orkar inte gå...
Haft en bra dag annars om man bortser från morgonen som bestod av migrän. Vid tio hade medicinen börjat verka och då dök Cattis upp. Vi har pluggat lite, spelat kort, ätit tacos, tagit en promenad och ja, haft det bra :) Jag gjorde en banankaka från ett recept min Kristin gav mig, och fy satan så gott! :)

Nu funderar jag på om jag ska göra frukostbullar till imorgon (dom ska stå över natten så får se om jag gör det.. Och förresten har jag en ny telefon nu så får väl hoppas det funkar bättre med denna än den förra. Idag har jag också avfärdat en brandsäkerhetskille och av misstag nobbat en telefonnisse haha :p Jaja jag har mycket kvar att lära.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hanna, hej! :D Vad kul att höra av dig! :)

Jag har kollat lite på den sidan, och så fick jag jättebra broschyrer av min läkare som jag har suttit och läst, men det är svårt att komma ihåg allt på samma gång.

Ja, just ja, jag kommer ihåg att du hade något av det, men jag kom inte ihåg vilket. Men jag har för mig att jag läst att det väl går att hålla rätt bra i schack med mediciner va? Jag hoppas det! :) Chrons är nog det det lutar minst åt, IBS verkar vara det som det rör sig om, men hon ville kolla upp uc också, så det känns skönt att de tar det på allvar. Nu måste jag ju läsa och se vad du pysslar med nuförtiden! :)

Kram!

2011-04-06 @ 21:31:21
URL: http://twistedfairyfucker.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hihi, en händelserik dag...jag har skrattat mycket idag, både åt mig själv och med dig, haha. Det är härligt att skratta, tack för att du finns:)

2011-04-06 @ 22:07:59
URL: http://kaktuuus.blogg.se/
Postat av: kristin

Släng upp cykeln i ett träd eller två.. det är vad jag brukar göra när den krånglar!

Sjukt glad att banankakan blev god.. den är fantastisk!! hihi



Puss

2011-04-06 @ 23:03:55
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0