fikabesök

Nu var det länge sen igen, har varit hemma i l-a några dagar, hunnit träffa systrarna Carlsson (och vincent förstås) och blivit bjuden på årets första grillning, underbara Sandra som sällskapat mig både vid mat och promenad, träffat mig familj och blivit en gnutta förkyld. Åkte tillbaka till Gävle igår kväll och tvättade, idag har jag städat och bakat och packat för att sedan få fikabesök. Vi skulle vara några stycken som skulle ha lite påsk/födelsedagsfika, det blev jag och Elin men lika trevligt ändå och desto mer äta åt oss :) Gjorde glace au four och chokladcupcakes, och nu är jag så mätt så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Riktigt skönt för imorgon ska jag diska, sedan till skolan på en föreläsning efter lunch och vid halv sju åker jag till l-a igen om allt går som jag vill :)

Lillen ska vaccineras på ons, jag ska på glassdejt med loi, hinna träffa baena, plugga, umgås med släkten på lö och hänga lite med sandra (och ev dotter), kommer vara trevliga dagar hoppas jag :)

Blir en tidig kväll känner jag, är helt slut i kroppen och huvudet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0