Hemlingby

Vilken helg! I torsdags var jag till skolan, lämnade inmitt arbete, lånade lite böcker och sedan mötte jag upp min mor på stan. Hittade två tröjor på rean, 50kr styck så helt ok :) Sedan blev det A fish named wanda på kvällen:)'

Idag har vi varit i Hemlingby hela dagen och hör och häpna så har jag fått tag i två par sommarskor! Köpt en filékniv också för det behövdes verkligen och även däck och slang till min cykel (ska försöka montera imorgon så hoppas det funkar) Mamma köpte en morgonrock med huva på rea och så bytte vi när vi kom hem så jag fick den och hon fick en av mina som hon är lite kär i :)
En massa fram och tillbaka blev det iaf, och så lite thaimat på det :) Ja just, och jag köpte en gardin till köket också på rea som matchar min köksduk, fintblev det

Och ifall ni undrarsåärdetviktigt att mansäger studentnärman ska åka buss så slipper de fråga hur gammal/ung man är..alla säger olika :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0