liket som visste för mycket

Igår var mum och jag på teater/fars i konserthuset här i Gävle, och den var riktigt rolig! Jag brukar ju inte vara så jätteimponerad när det blir sådär trängda situationer, kan mest uppleva dem som pinsamma men denna föreställning var över lag helt underbar, och han som spelade liket, fy sjutton vad duktig han var! Han blev omkullkastad, slog sig överallt, upphängd i en garderob, klämd i fönstret ett antal gånger mm mm och han gjorde det jättebra :)
Kom hem sent och somnade strax före tolv, det där med sena kvällar har blivi vardag för mig nu ;)

Iaf så håller jag tummen upp för denna teater, medverkade gjorde bland annat; Regina Lund, Lasse Brandeby, Johannes Brost m.fl. Min favorit var nog finansministern, och liket men alla gjorde bra ifrån sig.

Och nu har jag inte tid mer för nu måste jag fortsätta med min tenta som ska lämnas in idag, och den går inge bra alls kan jag lova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0