ojojoj

så var det det där fantastiska med träningsvärk, men jag uppskattar det trots att jag ser ut som jag vet inte vad när jag ska gå, har ont i hela benen UTOM vaderna (varför har jag inte ont i vaderna?!) helt udda..smorde in hela benen med ormsalva innan jag skulle sova och nu blir det nog en vända till :)

Har massor som ska fixas idag, i min egna lilla takt, agnetha och jag ska ses vid halv två och ikväll vid åtta kommer mum och fjomp, som jag längtat :)
Det blir väldigt opersonliga inlägg men det är för att om jag skulle skriva om allt som jag tänker och känner så skulle det bli en hel bok av röriga tankar så det är för att skona alla inkl. mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0