pengabrist

är väl förnamnet bara, vet inte när jag hade såhär lite pengar sist men  jag har skaffat en hel del saker som behövdes på sistone också (sommarskor, linser*flera,telefon som fungerar) så direkt förvånande är det ju inte. Och så i skiten sitter jag inte, bara om jag inte får något jobb i sommar, för då är det typ kört :p

Igår gjorde jag väl i princip nada, å så skönt det var sen! :)
Idag har jag haft tvättstuga, nu har jag matpaus (sprödbakad torsk, hemmagjort mos och gurkmajonnäs), blev en dosa också så helt perfekt. Har bäddat rent, för det finns nästan inge bättre än att sova i renbäddad säng(!) och ska väl fortsätta med lite mat senare, måste skriva en handlingslista också.

Ibland känner jag mig så fruktansvärt ensam fast jag har fjomp springandes runt benen, men idag är en bra dag, riktigt bra, så länge det inte kryper på mig att jag snart ska till doktorn. Dagen i Falun var förresten riktigt trevlig och vilken energi jag hade när jag kom hem sen, inte vanligt kan jag berätta för dem som inte känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0