en vecka

sen sist, vet inte vad jag pyssla med riktigt, ller jo, jag har jobbat hela helgen och igår var det fullt upp:
*träffade Haag och sötbarnen (Alice och Alma)
*dammsög lite hos papps och fixade
*kollade korpfotboll på Håksberg i finaste sällskap av Baena :)
* hade migrän som gjorde mig helt utslagen till fyratiden imorse, man kan ju inte bara ha trevligt för då uppskattar man det inte på samma sätt :p

Idag blir det till att göra en tacopaj, så ska snart iväg och handla, egentligen är det tänkt att jag skulle jobbat ikväll men eftersom jag jobbade i lördags kväll så slipper jag, mycket skönt faktiskt, då hinner jag mysa istället, bara tre arbetsdagar kvar nu!
Förhoppningsvis hinner jag träffa Marie också idag

Vet inte om jagg skrivit om det förut men jag är lite (läs mycket) myspysstolt, ett av mina kusinbarn har fött en flicka för bara några dagar sedan, antagligen en liten Alice, och jag fick ett mms med bild så nu kan jag inte sluta titta :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst va det väll det... jävla ludvika hem... men men... va väll någon mening med det med kanske?

hur går det för pappa?

Tack för tummhållningen =) kramar

2011-08-09 @ 12:22:22
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0