glassigt

nu är jag tvåledig, helt underbart! Har varit och ätit glass med lojs :)
Idag gick en av mina tanter bort, skönt för henne och anhöriga men jag kommer sakna, det är de som gör intryck som man saknar mest..men skönt att inte behöva ligga och ha ont eller så iaf.

Nu ska jag packa ihop och gå och möta upp rasmus som spelar fotboll, ska bara lyssna lite mer på musik först :)
Imorgon blir det äntligen till att träffa sandra och sedan lite jobbarkompisar på kvällen, och på to ska jag träffa majjja, mycket trevliga saker att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Kristin

ooh låter som en härlig dag för dig, med undantag för tanten. Förstår vad du menar, att de som gör intryck på en är de som man saknar mest... för de gör jaa.. intryck!



jag hoppas allt är bra med dig i övrigt trots allt som hänt.. och RASMUS??? Jag vill höra mer om detta, med tanke på att jag inte hört ett dugg! :)



Saknar dig som tusan och SNART! måste vi ses... till hösten MÅSTE! det finnas ett datum som passar! Ha det bäst!

Massa kramar

2011-08-04 @ 22:41:24
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0