finkväll

har nog aldrig varit så trött och seg som jag var igår morse, hade noll energi, det gick bara inte!
efter skolan gick jag hem, diskade och myste med fjomp innan det var dags att åka iväg och handla amercian pan pizza. Riktigt underbart gott var det och jag är så imponerad av de två herrarna som befann sig i samma rum nästan hela kvällen, så duktiga de var båda två! När jag och cattis skulle fika tog vi in varsin sån där choklad/russingrej, som jag gjorde igår, till vardagsrummet och så kommer cattis fram till att hon måste tvätta händerna först. I ett nafs är Bodo framme och slukar hennes, och vi gjorde allt för att han skulle spotta men se det gick inte, varför äta morot när man kan äta choklad! Nervös blev jag men han har ju tydligen ätit allt från after eight till batteri förut så det var väl inte så farligt kanske :)
Trevligt var det iaf, så nu känner jag mig hyfsat redo för dagen även om jag fortfarande är seg och trött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0