helg

äntligen helg, eller ja har ju varit sedan strax efter 11 fraktiskt men först nu jag hunnit komma ner i varv och fixa allt jah skulle, så nu ska jag ta en kopp te, mysa lite med fjomp, ta en powernap efter det och sedan ska jag försöka diska, kanske baka något och bara vara. Det har snöat hela dagen men just nu är det sånt där som virvlar lugnt från alla håll, som att vara i en snökula ungefär och det passar hur jag känner mig för tillfället så det är nice

Lär ta tag i resten av städningen i helgen också, har en stor garderob och en sänglåda kvar att röja, för att inte tala om att det behövs dammsugas typ varenda dag, jaja det är ett senare projekt för just nu tänker jag och min huvudvärk ta en kopp te och vila, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0