love & other drugs

igår efter skolan var jag helt slut så jag kurade ihop mig i soffan med min levande värmekudde fjomp och helt enkelt vilade mig iform inför bion med Cattis. För övrigt var filmen bra, den berörde mig på nåt sätt och ja den var bra helt enkelt, vi tog oss både till stan och hem utan problem så Cattis och jag är ju snudd på proffs när det gäller att hitta nu ;) (mest cattis eftersom det är hon som kör, jag pratar mest haha)

Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan slänga in det i torktumlaren. Är rädd att uvi:n är på g tillbaka så jag kanske gick av medicinen för tidigt, bara börja om igen..Idag ska det läsas artiklar, och förhoppningsvis får jag min bok, annars om jag har tur dyker den upp imorrn. Gör den inte det har jag noll tur och kan lika gärna skippa hela skiten :p nädå jag hoppas verkligen den kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0